ceturtdiena, 2012. gada 2. februāris

kino ziņas..

Kad ir pilnīga sajūta, ka atrodies lazaretē un vienīgā kvēlākā vēlēšanās būtu saritināties zem segas un gulēt, gulēt un, lai neviens netraucē, bet skarbā īstenība ievieš savas korekcijas (jo mammas taču NEKAD neslimo.. :) )..
tad atliek pasapņot par mīļākajām filmām, grāmatām, u.c., sirdi veldzējošām lietām..domas par tām pat palīdz justies labāk..
Šoreiz par filmām, kas man īpašo listē atrodas..
Visu laiku mīļākā filma kopš 2010.gada vasaras ir INCEPTION..(latviski to tulkoja, kā PIRMSĀKUMS)..
Skatījos to kā apburta un mans prāts strādājā lieldatora ātrumā, lai spētu visam izsekot līdzi..piedziedāju pilnas ausis arī kolēgītei un aizstiepu arī viņu noskatīties filmu (pati gāju jau otru reizi..otrreiz pamanīju daudz tādu būtisko krikumu, kas man iepaticinājo filmu vēl vairāk), jo vīru uz kino otrreiz noskatīties šo filmu man neizdevās, lai kā viņam kārojās, jo brīvdienas viņa darbā uz  vienas rokas pirkstiem saskaitāmas..
Un ne jau tāpēc esmu gatava šo filmu skatīties vēl un vēl, ka tur bija Leonardo di Kaprio, bet gan tāpēc, ka tā ir par cilvēka prāta nebeidzamajām dzīlēm un slepenajiem nostūriem, par kuriem pat baidāmies domāt..

Ir vēl kāda filma, kas uz mani atstāja citādu iespaidu, kā to mēdz vairums filmu..noskatījos šo filmu un nenormālā ātrumā izrāvu cauri divas atlikušās grāmatas no triloģijas MILLENIUM..jā, jā es runāju par filmu "Meitene ar pūķa tetovējumu"....tikai.....sākums, kas iecirta āķi manā lūpā bija zviedru uzņemtā filma ar šādu nosaukumu pēc pirmās MILLENIUM sērijas grāmatas motīviem....abi toreiz bijā pārsteigti, kā ar tik maz izteiksmes līdzekļiem, aktierspēli, klusinātu muzikālo fonu, tumšu kadru, askētisku bildi ekrānā un TIKAI 3 šāvieniem (nereāli Holivudai) izdevies uzņemt pilnīgāko krimināltrilleri - vienā elpas vilcienā.....
Tāpēc gluži saprotama bija mana vēlme redzēt, ko no tā visa būs sabrūvējis Deivids Finčers no Holivudas..man bija cerības, ka varētu būt gluži nesabojāts variants, jo arī citas Finčers filmas man ir šķitušas tā vērtas, lai noskatītos atkārtoti, nu, piemēram, "Septiņi", "Cīņas klubs", ...
Tā nu pirms nepilnām divām nedēļām ar jubilāres tiesībām izvēlējos pāris stundas no savas dzimšanas dienas pavadīt divatā ar vīru + kino.....eh, sen nebija bijusi tāda izdevība......un kopš mazās meitas piedzimšanas šī bija pirmā lielākā izraušanās ārpus mājas divatā.. :)
Man patika ar kādu pietāti pret jau esošo grāmatas versiju un ar kādu rūpīgumu pret detaļām bija tapusi šī filma...lai gan jāatzīst, ka zviedru filmas versija man tomēr šķita krietni iespaidīgāka..
(Esot sācies pat tāds kā Līsbetes Salanderes kults un tāpēc "H&M" veikalos tapusi esot pat speciāla Līsbetes Salanderes stila apģērbu līnija..)

Zinu, ka ļoti, ļoti vēlētos redzēt abas pārējās zviedru filmas par Stīga Lārsona triloģijas "Meitene, kas spēlējas ar uguni" un "Meitene, kas izspārdīja sirseņu pūzni" grāmatām.......un šķiet, ka arī Holivudas versijas.. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru