pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

..mans jaunais ceļabiedrs.. :) + aizkavējies svētdienas kadrs.. 5.02.

..Beidzot, beidzot.. :)
Šo ziņu rakstu ar sava jaunā datora līdzdalību.. Jaunais ceļabiedrs..
Es pat teiktu, ka "vēsais džeks", jo šim nesakarst klaviatūra..un pretstatā vecajam datoram, baterijas darbības laiks ir veselas 5h, kas līdz šim man šķita nereāla pasaka..
Līdz ar šo svinīgo notikumu beidzot varēšu ar pilnu sparu ķerties pie saviem atliktajiem rakstu darbiem..parādīt šo to jau kādu laiku paveikto, kas mīņājās rindā uz atrādīšanos....un vispār - milzu paldies vīram par sava datora aizlienēšanu man dzīves nestundā, bet savs ir savs un pa savu dobi rušināties ir daudzkārt patīkamāk..:)

Šodiena vispār rādās gana priecīgākās noskaņās, jo šķiet, ka uz slimnīcu mazajai māšelei nebūs jādodas, tikko bija dakterīte atnākusi..esot šābrīža ceļojošais viens no riebīgākajiem vīrusiem (riebīgs bez gala, pati izbaudīju) un meitucei stiprāk ticis nekā man, jo pirms nedēļas bija pote kompleksā..
Turpināsim saudzējošo režīmu ar zālēm, tējām, deguna pilieniem (Protargols = satur sudrabu un tiek taisīts aptiekās).. un galvenais, ka BŪSIM MĀJĀS, jo mājās pat sienas palīdz.. :)
Meituce jau pamazām sāk izskatīties pēc ierastā mazuļa - smaidīga, pļāpīga, rosīga.. :)

Un te pievienošu aizkavējušos svētdienas kadru....... tā kā sāku justies labāk un biju salasījusies visādus labumus Absolūts ēd blogā un man radās iedvesma, vakar tapa 2 veidu cepumi (lielā meita mīcīja mīklu tā, ka milti putēja vien)..
Šie ir kefīra cepumi ar aprikozēm (manā izpildījumā sanāca grieķu jogurta cepumi ar aprikozēm un plūmēm)..
Mums garšoja gan mīkla, gan cepumi.. :)
Uztapinājām arī mūsmājās ļoti iecienītos mīkstos auzu pārslu cepumus ar cukura sīrupu un kokosriekstu skaidiņām.. (derēs arī veģetāriešiem)..
Recepti atradu "Dienas ēdienos".. 26.oktobris. 2011.gads. (receptes autors Jānis Kairis)
Vajadzēs:
120 g miltu (man labāk patīk pilngraudu milti),
100g auzu pārslu (mēdzu arī jaukt dažādas pārslas),
80 g kokosriekstu skaidiņu,
150 g brūnā cukura,
120 g margarīna (es izmantoju tikai sviestu),
50 g tumši zeltainā cukura sīrupa,
1 tējk. sodas
2 ēd.k. karsta ūdens.
Samaisa sausās sastāvdaļas (izņemot sodu).
Katliņā izkausē sviestu, cukura sīrupu, nedaudz padzesē.
2 ēd.k. ūdens izšķīdina sodu un to piejauc sviesta-sīrupa masā, tad maisījumu iemaisa sausajā maisījumā līdz viendabīgai masai.
Uz cepampapīra liek nelielus, plakanus (apm. 5 cm diametrā) cepumiņus ar atstarpēm, jo mīkla cepot izplūst, un cep apm. 15 min  150 grādu karstumā..
Cepumi garšo pēc gotiņkončām..

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru