trešdiena, 2012. gada 8. februāris

..atzīstos - es tur vakar biju.. :))

Tātad - mans ilgi gaidītais notikums bija, domāju, ka gada ugunīgākais, karstākais, pirotehniskākais, provocējošākais, perfekti nostrādātākais (jo citādāk nav iespējams palikt pie labas veselības) un noteikti vāciskākais KONCERTS  un ŠOVS Arēnā Rīga....jā, jā........es vakar biju uz RAMMSTEIN konci.. :)

Un man patika..(patika arī 2010.gada koncerts, kuru gandrīz izjauca ūdensvada avārija)..
Man patīk tas vēriens, ar kādu tiek rīkoti Rammstein koncerti, bilde, ko redzu, tēli, stāsts....(smejos, ka esmu izlutinājusies un kļuvusi piekasīga tajā, ko redzu uz skatuves, jo kā nekā esmu gaismu mākslinieka sieva un arī gaismotāja māsa :) )
Šogad grupa uz skatuves ieradās no skatītāju puses - arēnas vidū pie gaismotājiem uzkāpjot uz tiltiņa, kas nolaidās, koncertam sākoties, no arēnas griestiem..
Un ja vēl saprot vācu valodu (un to es saprotu)..tad var saklausīt gana tiešas un nepatīkamas lietas un redzējumus par mūsdienām un cilvēkiem..jo teksti ir labā valodā..ne velti tos vācu valodas stundās izmantojot Rīgas Doma kora skolā šogad tur tapuši arī Rammstein dziesmu aranžējumi klasiskā manierē..šos koncertus varēja baudīt pāris nedēļu pirms lielā koncerta Arēnā.. arī vakar izskanēja pirms pašas grupas uzstāšanās divi aranžētie gabali.. :)
Te Doma kora skolas variants..dziesma OHNE DICH (Bez Tevis)..
Un te paši RAMMSTEIN ar video gabalam SONNE (Saule) (ar šo dziesmu sākās koncerts pēc gājiena pār tiltiņu)..
Esot bijusi domāta kā himna bokserim Kļičo..
Man gan viena no mīļākajām, arī teksta ziņā ir nākamā dziesma ICH WILL..(Es gribu)..(tā šoreiz skanēja piedevās)..

Un tad šreiz pēdējais groteskais melnā humora patiesības gabaliņš KEINE LUST.. (Nav vēlēšanās..negribu..)
Bet nu pietiks šai reizei smagās mūzikas - gan tekstu, gan skanējuma ziņā.. :)
P.S. Neesiet sašutuši, jo - par gaumi taču nestrīdās.. ;)

Ir plānā šodien pastāstīt par iesāktajiem darbiem, lai man nebūtu atkāpšanās ceļa un nāktos tik ātri, cik iespējams tos visus arī pabeigt, jo būtu kauns marinēt un slinkot.. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru